Kort innpå:)

Kort innpå:) Sønnen syk, og det er deilig å kunne få lov å være litt hønemor en liten stund, så det eneste jeg gjør for tiden da er å hekle, denne gangen en lue itl meg selv, skal lage en med flipper og flipp foran som jeg syr opp, ja får se hvordan det blir etterhvert.. hehe

Innimellom i livet så må det ryddes, og jeg har nå brukt masse energi på ei som har brukt opp energien min ved å trigge samvittigheten min om jeg ikke har latt henne komme helt innpå meg, også skjønte jeg det ikke helt før jeg selv var totalt tappa, så nå bygger jeg meg selv opp igjen, og gir slipp på hennes negative energi , og ber om hjelp til å gi slipp på det, for det er rare greier dette med at det negative er vanskeligere å gi slipp på enn det gode, men jeg har vært ute en vinternatt før så jeg skal nok klare dette også, for nå ser jeg hvilke krefter og spill jeg har vært utsatt for.

Ha en fin dag videre og dette er det siste ferdige smykket jeg har laget som jeg kaller YNDIG : 🙂

ImageImage

Legg igjen en kommentar